آشنایی با ظروف شیشه ای مخصوص نگهداری مواد غذایی ضد باکتری

ما بسیار خوشحالیم که این شیشه های شیشه ای مواد غذایی ضد باکتری و بطری های آب را به لیست رو به رشد محصولات جدید و نوآورانه خود اضافه می کنیم.

ما خوشحالیم که مصرف‌کنندگان نهایی را قادر می‌سازیم تا نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز انتخاب‌های بهتری در سبک زندگی داشته باشند و به تعهد خود برای ایجاد یک محیط سالم و ایمن کمک کنند.»

این طیف جدید از محصولات به سبد محصولات موجود AGI glaspac اضافه می‌کند و به این شرکت کمک می‌کند جای پای قوی‌تری در صنعت بسته‌بندی شیشه ایجاد کند.

این محصولات ضد هوا را می توان برای نگهداری مواد غذایی خشک، تنقلات، ترشیجات، مرزه ها و غیره استفاده کرد و به مصرف کنندگان کمک می کند تا سبک زندگی سالم تری را انتخاب کنند.

AGI که در سال 1972 ثبت شد هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ، دارای طرح‌ها و تولیدکنندگان، بطری‌ها و شیشه‌های شیشه‌ای برای صنایع غذایی و نوشیدنی در سطح جهان است.

اخیراً، این شرکت شروع به ارائه محصولات خود از طریق بخش خرده فروشی خود، Greendrop Glassware کرده است. AGI glaspac دارای امکانات تولیدی پیشرفته در حیدرآباد و بونگیر، تلانگانا است که هر دو در جنوب – مرکزی هند واقع شده‌اند.

درباره AGI glaspac:

بخش محصولات بسته بندی HSIL Ltd.، AGI glaspac (که بیشتر با نام AGI شناخته می شود) در سال 1972 تاسیس شد و یکی از تولید کنندگان پیشرو ظروف شیشه ای در کشور است.

AGI دارای دو مرکز پیشرفته است هودی بی تی اس، یکی در حیدرآباد و دیگری در بونگیر، تلانگانا. آنها در تولید ظروف شیشه ای با کیفیت بالا برای برآورده کردن استانداردهای کیفی سختگیرانه و خواستار نیازهای بسته بندی مواد غذایی، دارویی، نوشابه، الکل، آبجو، شراب و سایر صنایع مشغول هستند.

AGI با یک استودیوی طراحی داخلی، ساخت قالب و امکانات ACL (Applied Ceramic Labeling)، عملیات کاملاً یکپارچه ای دارد که امکان تولید محصولات با کیفیت و اطمینان از تحویل به موقع را فراهم می کند.

با کنار هم قرار گرفتن امکانات حیدرآباد و بونگیر، AGI حدود 1600 تن شیشه را در روز ذوب می کند.

با چهار کوره واکس سفید، AGI می تواند متعهد به در دسترس بودن سنگ چخماق، کهربا و شیشه سبز در طول سال باشد. جدا از میزبان شرکت‌های چندملیتی که بخشی از بازار هند AGI را تشکیل می‌دهند، پایگاه مشتریان بزرگی در آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و مناطق APAC نیز دارد.

  • منابع:
  1. AGI glaspac Unveils India’s First Antibacterial Food Glass Jar and Water Bottles to Promote a Healthier Life
  • تبلیغات:
  1. تاثیر عوامل عملیاتی بر خواص روغن موتور
  2. با استفاده از روش هایی در خانه اتومبیل خود را پولیش کنید
  3. نخودی که سرشار از مواد مغذی و ترکیبات عالی می باشد
  4. پارامترهای مهم ساختار پارچه مبلی را بدانید