مصرف رب انار سمنان در هند باعث درمان بیماری های دهان شد

منشا رب انار سمنان چیست؟

انار که اصالتاً از ایران باستان است، از زمان های قدیم در سراسر منطقه مدیترانه کشت می شده است و به دلیل مقاومت پوست آن که حمل و نقل آن را در کاروان ها تسهیل می کرد، به ویژه در مناطق کویری مورد توجه بوده است.

به لطف بربرها به اسپانیا رسید و کشت آن به سرعت در سرتاسر اندلس و شام ایجاد شد و به چنان شهرتی رسید که در سال 1492 به یک چهره ثابت بر روی نشان ملی تبدیل شد و نام آن به تغییر نام پایتخت سابق پادشاهی ناصری تبدیل شد.

گرانادا در قرون وسطی. امروزه کشور ما با 20000 تن در سال و نزدیک به 3000 هکتار انار می تواند پیشتاز تولید انار اروپا باشد.. در اینجا موفق‌ترین گونه‌ها مولار از Játiva، مولار از والنسیا و دانه از Elche هستند که به عنوان مولار از Elche نیز شناخته می‌شوند.

با این حال، شگفت‌انگیزترین چیز در مورد شخصیت اصلی این گزارش، مجموعه پایان ناپذیری از خواص درمانی است که از خود نشان می‌دهد.

رب انار

به عنوان مثال، سطح بالای اسید الاژیک آن، آن را به یک عامل موثر در برابر سرطان سینه، روده بزرگ و پروستات تبدیل می کند، جدا از اینکه نتایج بسیار مثبتی از نظر کیفیت اسپرم و موارد اختلال نعوظ ارائه می دهد، مانند گزارش منتشر شده توسط میگل هرناندز.

دانشگاه آلیکانته همچنین برای مبارزه با آسم، فشار خون بالا، احتباس مایعات، تصلب شرایین و کم خونی فقر آهن، در میان بسیاری از بیماری ها، مفید است. همه این ویژگی ها آن را به نوعی داروسازی سبز تبدیل می کند که ویژگی های آن قبلاً توسط اجداد ما بسیار قدردانی شده بود.

به قول آلبرتو چیکوت، دومی «راک اند رول زیادی دارد» و با افزایش گردش مالی 20 درصدی خود در عرض تنها سه سال، لحظات شکوهی را تجربه می کند.

چنین وضعیتی آن را تحت نظارت محققان پروژه دانشگاه Granatum Europa قرار داده است که نتایج آن نتایج واقعاً آشکار کننده ای در مورد ماهیت آن به دست آورده است:

پوست این روش دارای ظرفیت آنتی اکسیدانی تا 10 برابر بیشتر از قسمت خوراکی است که بیدار کننده است. انتظارات جدید در مورد مصرف آن و وادار کردن صنعت به توسعه خطوط جدید کسب و کار.

با این حال، در سطح جهانی، رهبران صادرات این میوه همچنان در خاورمیانه یافت می شوند و هند، چین و بنگلادش به دلیل حجم برداشت خود برجسته هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.