چسب موکت ال پی که باعث کور شدن دختر 7 ساله شد

برای 40 سال، چسب موکت ال پی  رهبری صنعت را در نوآوری و راه حل های ثابت شده برای تعمیر و روکش مجدد بتن، آماده سازی بستر، نصب کفپوش یا تخمگذار سنگ طبیعی، کاشی و سرامیک یا سایر مواد کفپوش، و همچنین برای نصب پیچیده تر ارائه کرده است.

چالش ها و مسائل. ما مطمئن می شویم که کار در اولین بار به درستی انجام می شود، مطابق با مشخصات و بر اساس برنامه، به حداقل رساندن خرابی های نصب و اضافه کاری پرهزینه.

به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چسب‌ها برای نصب کلیه کفپوش‌ها، بر روی تولید چسب‌های تمرکز دارد که اثرات زیست‌محیطی مرتبط با چسب‌های کف را کاهش می‌دهد.

هر پوشش نیازهای خاص خود را دارد. چسب های به گونه ای طراحی شده اند که هر بار پوشش مشخص شده را محکم بچسبانند تا نصب عالی داشته باشند.

محصولات توسط خدمات مشتری بی بدیل، پشتیبانی فنی متخصص و برنامه گارانتی جامع پشتیبانی می شوند.

برای استفاده کودکان، مناسب ترین چسب های کلاسیک، چسب جهانی، چسب برای کاغذ و چسب سفید برای چوب است.

چسب موکت

هرگز و تحت هیچ شرایطی نباید انواع دیگر چسب ها مانند سیانواکریلات ها، پلی اورتان یا چسب های پلیمری و غیره را به کوچکترین اعضای خانه بسپارید، مگر اینکه تحت نظارت بزرگسالان باشند.

برای دستیابی به کار حرفه ای، توصیه می شود چسبی را انتخاب کنید که با نوع ماده ای که باید بچسبانید مناسب باشد.

اگر از دیگری استفاده کنید، می توانید سطح را خراب کنید یا به سادگی به هدفی که برای خود تعیین کرده اید نرسید. به همین دلیل، چسب های مختلف را برای چسباندن با جزئیات توضیح می دهیم تا بدانید در هر مورد از کدام یک استفاده کنید.

– اجزای مجزا: این چسب بسیار سخت است و ممکن است بتواند سطوح بسیار متفاوتی مانند شیشه، پلاستیک، فلز یا حتی سنگ را به هم وصل کند. از دو قسمت در لوله های جداگانه تشکیل شده است.

آنها باید در قسمت های مساوی مخلوط شوند و وقتی به طور مساوی روی سطوح اعمال شوند، یک واکنش شیمیایی ایجاد می شود. باید مراقب باشید تا با پوست تماس پیدا نکند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.