خواص آنتی باکتریال کنجد روغن گیری شما را شگفت زده می کند.

روغن کنجد چیست و کنجد روغن گیری چه کاربردی دارد؟

کنجد را می شناسید؟ با آن دانه های کوچکی که روی نان های همبرگر را تزئین می کند، روغنی با طعم بسیار درست می شود. آیا می دانید روغن کنجد چیست و چه کاربردی دارد؟

لوازم آرایشی کره ای و غذاهای آسیایی برای ویژگی های روغن کنجد متکی هستند. تطبیق پذیری آن باعث می شود که نه تنها از پوست، بلکه برای سلامت عصبی، استخوان ها و قلب و عروق شما مراقبت و مراقبت کند.

مزایای آن باعث شده است که در دوران باستان بسیار محبوب باشد. حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است ، بافت آن بسیار نرم و طعم آن بسیار مشخص است. امروز همه چیزهایی که روغن کنجد می تواند به سلامت شما کمک کند را به شما می گوییم.

کنجد روغن گیری

کنترل کلسترول
محتوای بالای اسیدهای چرب اشباع نشده آن به این معنی است که می تواند سطح کلسترول را کنترل کند. این به کاهش آترواسکلروز کمک می کند، که از شما در برابر حملات قلبی یا سکته محافظت می کند .

از سوی دیگر، وجود روی و مس به عملکرد طبیعی ارگانیسم و ​​خون رسانی بهتر به اندام ها کمک می کند.

با اضطراب و افسردگی مبارزه کنید
روغن کنجد دارای نسبت نسبتاً بالایی از تیروزین است که فعالیت آن با سروتونین و آزادسازی آن مرتبط است. این یعنی چی؟ که با مصرف روغن کنجد خلق و خوی شما را بهتر می کند و احساس مثبت تری در شما ایجاد می کند.

می تواند از پوکی استخوان و سرطان جلوگیری کند
وجود کلسیم، روی و مس در روغن کنجد باعث رشد و نمو استخوان ها می شود. علاوه بر این می تواند از پوکی استخوان و سایر نقاط ضعفی که مربوط به گذشت زمان است جلوگیری کند.

یکی دیگر از ترکیبات موجود در آن فیتات است که با کاهش ابتلا به سرطان مرتبط است. مقدار بالای منیزیم موجود در آن نیز احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.