با مصرف کنجد شیرین زخم های ناشی از جراحی را بهبود دهید

دانه های کنجد شیرین از دوران کودکی یک غذای لذیذ خانوادگی است. آنها به عنوان ادویه های خوشمزه آشپزی شناخته می شوند، در غذاهای اروپایی آنها را منحصرا به غذاهای شیرین اضافه می کنند.

در واقع کنجد خواص مفید زیادی دارد و اغلب در طب جایگزین شرقی استفاده می شود. اکنون مد شده است که به دستور العمل های عامیانه برای شفا مراجعه کنید، شاید کنجد باید به جعبه کمک های اولیه شما اضافه شود؟

فواید و مضرات کنجد

چه نوع گیاه کنجد؟
کنجد یا کنجد سرده ای از گیاهان علفی یکساله است که در بسیاری از کشورهای آفریقایی رایج است. شامل 26 گونه است. در غذا، کنجد هندی بیشتر مصرف می شود.

کنجد

این گونه نه تنها در هند، که از نام آن مشخص است، بلکه در سایر کشورهای شرقی نیز رشد می کند. در مجموع، در جهان 15 کشور درگیر صادرات کنجد به تمام نقاط کره زمین هستند.

برای اینکه بذرها طعم شیرین‌تری داشته باشند و اسیدیته آن از بین برود، کنجد نه‌تنها رشد می‌کند، بلکه در محلول مخصوص درمان می‌شود و پوست آن قبل از ارسال به واردکنندگان تمیز می‌شود.

بنابراین، دانه ها طعم جدیدی به دست می آورند، اما تعدادی از خواص مفید را از دست می دهند.

واقعیت این است که بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی در پوست وجود دارد. با این حال، دانه های کنجد پوست کنده نشده در بخش اروپایی قاره یافت می شود، زیرا در بین مصرف کنندگان محبوبیت ندارند.

فواید و مضرات جوانه گندمنحوه استفاده از کنجد در کشورهای مختلف
کنجد نه تنها در غذا و دارو، بلکه در لوازم آرایشی نیز استفاده می شود. بیشتر در کشورهای شرقی، جایی که رشد می کند، خورده می شود. ارزش اصلی کنجد این است که برای شرایط آب و هوایی بسیار بی تکلف است.

ریشه گیاه به سمت داخل می رود، بنابراین گرما و خشکی مانع از رشد آن نمی شود. این امر به ویژه برای مناطقی که به ندرت باران می بارد بسیار مهم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.