مصرف خرما مضافتی زرد مانع زایمان پر خطر می شود

اثرات ضد سرطانی خرمای خرما مضافتی زرد:

سنجش آنتی اکسیدانی و ضد التهابی ترکیبات زیست فعال در میوه خرمای آجوا را تایید می کند.

کپسوله سازی 5- فلورواوراسیل در نانوالیاف PLGA و اثر ضد سرطانی تقویت شده در ترکیب با عصاره خرما آجوا (Phoenix dactylifera L.).

در تحقیقی دیگر با آزمایشی ثابت شده است که در رفع اختلالات جنسی و در درمان ناباروری مردان موثر است .

تأثیر اصلاحی خرمای آجوا بر مسمومیت بیضه ناشی از اکراتوکسین A.

مطالعه دیگری نشان داد که درمان های طولانی مدت با عصاره acve عملکرد کبد و کلیه را ترمیم کرد و تأثیر مثبتی بر بهبود دیابت داشت.

ارزیابی در داخل بدن فعالیت های ضد دیابتی، هیپولیپیدمیک، آنتی اکسیدانی عصاره دانه خرمای عربستان بر موش های دیابتی ناشی از استرپتوزوتوسین.

خرما
نکته مهم: اطلاعات داده شده شامل داده های نمایش محصول نمی شود. اینها مجموعه ای از برخی تحقیقات در مورد میوه خرما است.

. برای اطلاعات تبلیغ محصول، به صفحه جزئیات محصول مربوطه مراجعه کنید. فراموش نکنید که تشخیص و درمان توسط پزشک برای بیماری های شما ضروری است.

خداست که انسان و بیماری و خرما و شفا را آفرید. انسان باید از اسباب اطاعت کند و بداند که شفا و معلول فقط از خداوند متعال است.

خرما به کاهش وزن کمک می کند
در سال های اخیر با اثر تسریع کننده سیستم گوارش و سیر نگه داشتن آن، جایگاه مهمی در لیست رژیم های غذایی به خود اختصاص داده است.

حاوی اسید فولیک (B9)
استحکام نسبت مغذی خرما به دلیل تعادل مواد معدنی مناسب آن است.

خرما همچنین حاوی فولیک اسید، ویتامین B است که زنان در دوران بارداری باید مصرف کنند.اسید فولیک (B9) ویتامینی است که نقش مهمی در تولید سلول‌های خونی جدید در بدن، ساخت اسیدهای آمینه که اجزای سازنده بدن هستند و بازسازی سلول‌ها دارد.

بنابراین نیاز به اسید فولیک در دوران بارداری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و نیاز روزانه آن دو برابر می شود.

هنگامی که سطح اسید فولیک کافی نیست، گلبول های قرمز خون که از نظر ساختاری بزرگتر از حد طبیعی هستند اما عملکرد پایینی دارند، رخ می دهد و علائم کم خونی بروز می کند.

اسید فولیک که نقش مهمی به ویژه در تقسیم سلولی و تشکیل ساختار ژنتیکی سلول دارد، تنها ماده ای است که نیاز آن در دوران بارداری دو برابر می شود. خرما همچنین از نظر اسید فولیک بسیار غنی است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.