اسباب بازی دخترانه شیک که با کودک سخن می گوید

مطالعه حاضر نشان می‌دهد که با اسباب بازی دخترانه شیک به کودکان دارای نقص جسمی یا ذهنی این فرصت داده می‌شود تا با اسباب‌بازی‌های خاص خود را شناسایی کنند، وضعیت خاص زندگی خود را بهتر تأمل کنند و هنگام بازی با کودکان بدون معلولیت بهتر درگیر شوند و تبادل نظر کنند.
این طیف وسیعی از فرصت‌ها، به ویژه در مهدکودک‌های روزانه، برای پاسخ به تفاوت‌ها و برخورد محترمانه با آنها را ارائه می‌دهد. و البته هدف نیز آموزش دادن به کودکان از نظر انصاف، عدالت و این است که در در بهترین حالت، اگر جایی پیدا کنند که چیزی قابل توجه است.
اسباب بازی
اینجا با کسی ناعادلانه رفتار می شود، اینجا با کسی بد رفتار می شود، به طوری که حتی مداخله می کنند و می گویند: “اینطوری کار نمی کند، من نمی خواهم.” ما نمی‌خواهیم با هم اینطور رفتار کنیم.
در مرحله آزمایشی دیگری که قرار است امسال آغاز شود، ویبکه وابورگ و فولکر مهرینگر می‌خواهند بفهمند که کودکان در مراکز غیر فراگیر چگونه به اسباب‌بازی‌های خاص واکنش نشان می‌دهند، چگونه به شکل‌های اسباب‌بازی روی ویلچر، عروسک‌های مبتلا به سندرم داون یا آن‌ها واکنش نشان می‌دهند.
که مردم از فرهنگ های دیگر، دور می زنند.
محققان اسباب‌بازی آگسبورگ با نتایج کار خود می‌خواهند اطلاعات مهمی را برای والدین، اما مهم‌تر از همه برای کادر آموزشی در مهدکودک‌ها فراهم کنند.
کمک‌های تصمیم‌گیری برای خرید اسباب‌بازی‌هایی که به خوبی به کودکان انگیزه یادگیری مثبت در برخورد با افراد دیگر می‌دهند.
“البته اسباب بازی ها کافی نیستند، آنها همیشه باید در استراتژی های آموزشی خاصی گنجانده شوند.
گفتگوهای زیاد، بازی های زیاد با هم. اما حداقل می تواند فرصتی برای آماده سازی بهتر کودکان برای زندگی در جامعه امروزی وجود داشته باشد.