انجام آزمایش هایی برای بررسی کیفیت ارکوپال ۶نفره سفید ایرانی

مداخلات تک و چند جزئی برای رسیدگی به دو علت فرضی رفتار اتلاف‌کننده طراحی شده‌اند و با یک طرح معکوس A-B-A-(BC)-A-B-(BD)-(BDE)-B مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده نسبت به ویژگی هایی که دارد بسیار خوب است.

تغییرات فاز زمانی اجرا شد که داده‌ها برای هر دو اندازه‌گیری وابسته اولیه پایدار بودند، که به‌عنوان بدون افزایش جدید و بیش از سه نقطه داده روند صعودی متوالی تعریف شد.

استثنائات این قانون زمانی رخ می‌دهد که این سوال مطرح می شود که ظروف آرکوپال بهتره یا چینی.

پایان یک فصل تحصیلی یک مرحله را خاتمه می‌دهد (به عنوان مثال، مرحله BDE با سه ماهه پاییز به پایان می‌رسد و فاز نهایی BDE 3 ماه بعد رخ می‌دهد).

فاز A: خط پایه. انتخاب های حامی بدون هیچ گونه مداخله آزمایشگر در طول سه مرحله پایه اندازه گیری شد.

با این حال قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره بسیار مناسب است، خط پایه سوم پس از تعطیلات تابستانی رخ داد، و کارگران کافه تریا تا حدی مداخله آرایش محیطی (فاز B) را حفظ کرده بودند (فضای مقابل برای فنجان‌ها ثابت باقی ماند اما برخی علائم حذف شدند و فنجان‌های قابل استفاده مجدد دیگر جلوی لیوان‌های یکبار مصرف قرار نگرفتند).

فاز B: ترتیبات محیطی. این مداخله بر اساس فرضیه آرایش محیطی صورت گرفت. با قرار دادن ردیف قابل استفاده مجدد اضافی در جلوی بخش فنجان یکبار مصرف، فنجان های قابل استفاده مجدد دو برابر شد.

علائمی ایجاد شده و مستقیماً در مقابل سرویس آرکوپال ایرانی قابل استفاده مجدد در ایستگاه‌ها نمایش داده می‌شوند که با جوهر سیاه و سفید و تقریباً 48 نقطه Arialfont، «DINE-IN REUSABLE» را نوشته بودند.

تغییرات برای بشقاب های قابل استفاده مجدد که بیشتر استفاده می شود امکان پذیر نبود زیرا فقط در صورت درخواست از سرویس دهنده های غذا در دسترس بودند.

  • منابع:
  1. A Diagnostic Approach to Increase Reusable Dinnerware Selection in a Cafeteria
  • تبلیغات:
  1. زندگی شهری جان گنجشک ها را به خطر انداخت
  2. از نظر شیمیایی شامپو یکی از بهترین مواد شوینده می باشد
  3. در طول تاریخ هویج یک سبزی معروف شناخته شده است
  4. پروژه کابل براساس نحو تغییرات و ساختار انجام می گردد