بالاترین سطوح دولتی و نظامی در مورد جیوه قرمز

این موضوع در بالاترین سطوح دولتی و نظامی در هر دو طرف جنگ سرد مورد بحث قرار گرفته است، و این شهرت آن به عنوان یک جزء سلاح منحصر به فرد است که به جیوه قرمز و لباس بلوچی حیاتی خاص بخشیده است.

حدس زده شده است که جیوه قرمز می تواند یک نام رمز برای ترکیبی باشد که هیچ ربطی به جیوه ندارد، بنابراین بحث در مورد آنچه که عنصر واقعی جیوه آرادبرندینگ می تواند یا نمی تواند انجام دهد در ارزیابی این افسانه کاربرد کمی دارد.

این احساس به طور گسترده توسط بسیاری در جامعه حرفه ای کوهن مشترک بود. جفری لوئیس، تحلیلگر منع اشاعه، در رابطه با صحبت های مداوم خود در مورد توطئه های سرکوب گسترده، به مجله نیویورک تایمز گفت:

من هرگز نتوانستم بفهمم سام کوهن فیزیکدان به کجا ختم شد و سم کوهن جدل دان کجا شروع شد.

و با این حال، معتقدان واقعی امروزی به جیوه قرمز همیشه کوهن را به عنوان مدرک ذکر می کنند.

همه مقالات و مقالات در مورد این ماده به کوهن اشاره می کنند و اکثر آنها هیچ اشاره ای به این واقعیت ندارند که ادعاهای او به هیچ وجه بحث برانگیز بود. کوهن به‌عنوان نه‌تنها حامی جیوه قرمز در چه وسایلی است، بلکه به‌عنوان یک مدافع مؤثر، به سادگی کار می‌کند.

بنابراین، جیوه قرمز در کتاب افسانه های شهری به طور غیرقابل حذف خواهد ماند. هیچ چیز به اندازه یک واقعیت یک شایعه را تغذیه نمی کند، و این مورد خاص آنقدر خود را تداوم می بخشد که به تولید اخبار واقعی ادامه می دهد. حداقل علم واقعی نشان می دهد که ما نباید زیاد نگران بمب های نوترونی جیبی باشیم.

کوهن اظهار داشت که جیوه در لامپ تصویر تلویزیون از دسته ای از ترکیبات به نام بالوتکنیک است – موادی که امواج شوک را به گرمای شدید تبدیل می کنند.

هنگامی که شما یک بمب گرما هسته ای می سازید، لازم است یک هسته گرما هسته ای (به نام ثانویه) را در معرض گرما و فشار شدیدی قرار دهید که فقط از یک بمب اتمی (به نام اولیه) می توانیم دریافت کنیم.

  • منابع:
  1. On the Trail of Red Mercury
  • تبلیغات:
  1. کشاورز خوش ذوق با نوار تیپ آبیاری مترسک متحرک ساخت
  2. الیاف استفاده شده در روتختی
  3. هزینه های تهیه لوازم مدارس
  4. بهترین انتخاب انواع ساعت ها