با حوله پالتویی پودایران دیگر موهایتان وز نمی شود

در کنار نرم بودن و قدرت جذب آب بالا حوله پالتویی پودایران  خصوصیت دیگری دارد که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

با توجه به الیاف طبیعی به کار رفته شده در بافت این حوله، وقتی به مدت چند دقیقه بعد از حمام موهایتان را در کلاه حولتان بگذارید مانع از وز شدن موها بعد از خشک شدن می شود.

در ادامه مطالب در مورد نحوه تمیز کردن حوله های آشپزخانه ای صحبت میکنیم.

حوله پالتویی

می توانید از یکی از قابلمه های عمیق استفاده کنید و مقدار مناسبی از آب داغ و پودر لباسشویی را در این قابلمه بریزید و سپس حوله ها را داخل قابلمه قرار دهید و به مدت حداقل یک شب کامل در آن بگذارید.

مطمئناً شما را از شر چربی های موجود در آنها خلاص می کند و دلیل آن این است که پودر شستشو در از بین بردن لکه ها و چربی های سرسخت تأثیر زیادی خواهد داشت و در اینجا نیازی به استفاده از یک نوع بدون نوع دیگر نیست.

اگر متوجه شدید که برای از بین بردن چربی به روش دیگری نیاز دارید، یک روش خانگی عالی وجود دارد، این است که نصف فنجان سرکه و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین بیاورید.

و سپس نواحی چربی را با این مخلوط بمالید تا بدست بیاید. از شر تمام چربی ها خلاص شوید

روش جوشاندن نیز یکی از معروف ترین روش های از بین بردن چربی ها و پاکسازی به حساب می آید، زیرا در گذشته از این روش برای شستن برخی از لباس ها توسط خانم های خانه دار استفاده می شد.

فقط کافی است این حوله ها را در آب صابون بجوشانید و سپس بجوشانید. متوجه خواهید شد که لکه های سخت شروع به بیرون آمدن و تبدیل شدن به حوله ها می کنند.

اگر از انواع کتانی در آشپزخانه خود استفاده می کنید، در اینجا به شما توصیه می کنیم حوله ها را در آب و مقداری جوش شیرین به همراه مقداری مایع پاک کننده خیس کنید.

زیرا این روش به طور کلی از شر چربی های گیر کرده در پارچه های کتان خلاص می شود. و شما به پرتاب حوله ها و استفاده از دیگران در فرآیند تمیز کردن متوسل نخواهید شد.