با داشتن پنس سر صاف شخصی خودتان هرگز دچار عفونت باکتریایی نمی شوید

بالاخره پنس سر صاف رویایی خود را پیدا کردید. عالیه! اکنون باید مطمئن شوید که آنها ماندگار هستند. 

ما در این مقاله برای شما پیشنهادات آموزشی جالبی داریم. از پنس های مشابه برای اکستنشن مژه های نازک (مانند 0.07 میلی متر) و برای اکستنشن مژه های ضخیم تر استفاده نکنید. 

استفاده از پنس برای مژه های ضخیم تر نیاز به کشش کمتری بر روی پنس دارد، بنابراین در نهایت پنس شما برای برداشتن اکستنشن مژه بسیار شل می شود. 

نوک پنس بسیار ظریف و شکننده است. نوک پنس را به سطح سختی مانند پالت مژه نزنید. 

پنس سر صاف

پنس می تواند به راحتی لیز بخورد و بیفتد (و آسیب ببیند) اگر آنها را روی بالش یا تخت مژه قرار دهید. پنس را روی یک سطح غیر لغزنده مانند پد کار سیلیکونی نگه دارید.  

زمانی که از پنس استفاده نمی کنید، پنس را در محفظه پنس یا پایه پنس قرار دهید.

پنس حرفه ای اکستنشن مژه یکی از لوازم اکستنشن مژه است که در صورت عدم دقت می تواند باعث بروز حوادث غیرمنتظره اما مضر شود. 

با داشتن نوک بسیار تیز، اگر مشتری صورت خود را به طور ناگهانی حرکت دهد و خود را روی پنس سوراخ کند، می تواند آسیب جدی ایجاد کند. مژه کاران باید همیشه متوجه باشند که نوک پنس به کجاست. 

همچنین، اگر این روش را در سالن مشترک با هنرمندان دیگر انجام می‌دهید، مطمئن شوید که فضای کافی برای عبور افراد از پشت شما وجود دارد.

زیرا یک فشار تصادفی از پشت سر می‌تواند منجر به آسیب رساندن به مشتری شما با پنس های تیز در دستان شما شود.

حساسیت به فلز: برخی از مراجعین ممکن است واکنش آلرژیک به پنس فلزی داشته باشند. هنگامی که از پنس های فلزی یا ضد زنگ حاوی نیکل یا کروم استفاده می کنید، این اتفاق می افتد.

این خواص در صورت تماس با یون کلر موجود در عرق به راحتی یونیزه می شوند و باعث واکنش آلرژیک به پوست می شوند. علائم ممکن است شامل خارش، تورم، بثورات قرمز یا در موارد جدی، تراوش دردناک باشد. 

اگر مشتری شما به فلز حساسیت دارد، قسمت آسیب دیده را با آب و صابون بشویید، کمی کیسه یخ بگذارید یا سرکه رقیق شده را روی محل بمالید. اگر علائم ادامه یافت، به دنبال کمک پزشکی باشید. 

عفونت باکتریایی:  پنس های اکستنشن مژه حرفه ای مژه ها و پوست مشتری را لمس می کنند و این ابزار اصلی است که میکروب ها یا باکتری های ناخواسته را از مشتری به مشتری منتقل می کند.