با فرش ایرانی در هلند تحریم ها را می شکنیم

خواص مواد فرش ایرانی در هلند در یک نگاه:

فیبر بسیار سبک
کشش سطحی بالا، بنابراین مایع به سرعت منتقل می شود
بسیار سخت سایش، مقاوم در برابر سایش و بادوام
عایق صوتی و حرارتی با ضربه بالا
الیاف به خصوص همه کاره که برای گزینه های طراحی متعدد، از جمله فرش های پرز پر و کوتاه مناسب است.
فرش‌های ساخته شده از الیاف پلی‌پروپیلن، همه‌جانبه‌های مقاومی هستند که می‌توانند در هر جای خانه، حتی در آشپزخانه، حمام یا راهرو استفاده شوند.

فرش

ویسکوز به دلیل درخشش نرم آن اغلب به عنوان جایگزینی ارزان برای ابریشم استفاده می شود. ویسکوز یک الیاف مصنوعی طبیعی است. اگر نگاه دقیق‌تری به تولید آنها بیندازید، تناقض آشکار می‌شود. بنابراین، الیاف سلولزی که از انواع چوب و همچنین از الیاف موز و بامبو به دست می‌آیند، تنها پایه ویسکوز هستند. افزودن مواد شیمیایی، سلولز را به یک توده چسبناک تبدیل می کند که در یک فرآیند مرطوب به الیاف می چرخد. ویسکوز دارای خواصی شبیه به پنبه است، اما می توان آن را حتی با دقت بیشتری پردازش کرد. فرش‌های ویسکوز معمولاً گره‌های متراکم‌تری دارند و نرم‌تر و مخملی‌تر به نظر می‌رسند.

خواص مواد در یک نگاه:
ظاهر: درخشش ابریشمی، جلوه رنگ خاص
قدرت جذب بالا، شبیه به پنبه
مواد خام تجدید پذیر و ارزان قیمت
همچنین برای افرادی که به موهای حیوانات حساسیت دارند مناسب است
توجه: ویسکوز به اندازه ابریشم سخت پوشیده نیست. به عنوان مثال، نسبت به پشم جدید، خاصیت ارتجاعی و تنظیم حرارت کمتری دارد.

 

دال یک الیاف فرش مدرن و با کیفیت است که به عنوان “ویسکوز بهتر” نیز شناخته می شود. مودال از الیاف گیاهی چوب راش به دست می آید، زیست تخریب پذیر است و یک الیاف مصنوعی ابتکاری با منشاء طبیعی در نظر گرفته می شود. برای تولید مودال، چوب پوست کنده می شود، به تراشه ها تقسیم می شود و الیاف از سلولز در فرآیند ریسندگی ماشینی ساخته می شوند.

فرش های مدال محکم، بادوام و قابل تنفس هستند. آنها ظاهر خاصی دارند، بسیار نرم هستند و فضای دلپذیر و خوبی به اتاق ها می دهند. Modal از نظر ابعادی پایدار، سایش سخت و مقاوم در برابر حرارت است. Modal برای ماشین لباسشویی نیز مناسب است و رطوبت را بهتر از سایر مواد جذب می کند. فقط چند دلیل خاص بودن فرش های مدال.