با مصرف عرقیات میمند قلب خود را تازه کنید

عصاره تولسی یکی از محصولات عرقیات میمند است که می تواند برای جلوگیری از مشکل التهاب مفید باشد. اطلاعات مرتبط اشاره می کند که اسید اورسولیک موجود در عصاره ریحان ممکن است خواص ضد التهابی از خود نشان دهد.

 خواص ضد التهابی موجود در آن می تواند از مشکلات سلامتی ناشی از التهاب جلوگیری کرده یا در برابر آن موثر باشد.

سلامت قلب را حفظ می کند

عصاره ریحان دارای خواص محافظت کننده قلبی است. این کیفیت موجود در آن می تواند با حفظ سلامت قلب در پیشگیری از مشکلات قلبی موثر باشد. علاوه بر این، عصاره ریحان ممکن است در محافظت در برابر بیماری قلبی ناشی از استرس نیز مفید باشد.

 در چنین شرایطی برای حفظ سلامت قلب حتما تولسی را در سبک زندگی خود قرار دهید.

عرقیات گیاهی
Fresh herbs from the garden and the different types of oils for massage and aromatherapy.

برای کاهش وزن

از عصاره ریحان می توان برای کاهش وزن استفاده کرد. در تحقیقی که در وب سایت NCBI منتشر شد، به حیوانات چاق مکمل حاوی ریحان به مدت 8 هفته داده شد و پس از آن تغییری در وزن آنها مشاهده شد.

با این حال، تشخیص اینکه کدام خواص عصاره تولسی در کاهش وزن موثر است دشوار است. در چنین شرایطی می توان باور داشت که گنجاندن چای ریحان در رژیم غذایی همراه با رژیم غذایی متعادل و ورزش می تواند در کاهش وزن مفید باشد.

برای معده

عصاره ریحان می تواند برای بسیاری از مشکلات مربوط به معده مفید باشد. مصرف ریحان می تواند در بهبود سلامت دستگاه گوارش و مشکل معده درد مفید باشد. همچنین مصرف ریحان یا عصاره ریحان می تواند در مشکل سوء هاضمه مفید باشد.

پوست را روشن کنید

استفاده از عصاره ریحان را می توان برای خلاص شدن از شر مشکلات پوستی تا حدودی مفید دانست. اثر آنتی اکسیدانی در عصاره آن یافت می شود. این حاوی عناصری به نام اوژنول و لوتئولین است که می تواند مشکلات پوستی را همراه با کاهش استرس اکسیداتیو تسکین دهد.

 علاوه بر این، عصاره ریحان نیز ممکن است برای مشکلات جزئی پوست مفید باشد.

 به خاطر داشته باشید که در شرایط جدی مرتبط با پوست، به جای عصاره ریحان، درمان دارویی را در اولویت قرار دهید.