با مصرف کلوچه سنتی رضوی می توانید سروتونین را در بدنتان افزایش دهید

آیا این خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد؟ خوب نه، تحقیقات اخیر دانشگاه تل آویو بیان کرد که خوردن شکلات همراه با کلوچه ها برای صبحانه، هوس قند را در طول روز از بین می برد.

به این معنا که وقتی زمان چای فرا می‌رسد، کمتر احتمال دارد که غذاهای ناسالم بخورید.

این مطالعه ثابت کرد افرادی که برای صبحانه یک دونات یا تکه‌ای کلوچه می‌خورند، نسبت به افرادی که صبحانه معمولی غنی از پروتئین می‌خورند، کمتر گرسنه هستند.

این مطالعه نشان داد که اگر اول صبح از کلوچه سنتی رضوی خود لذت ببرید، احتمال کمتری دارد که در اواخر روز قربانی پرخوری شوید.

خوردن کلوچه در صبحانه متابولیسم شما را افزایش می دهد و به کاهش وزن کمک می کند.

کاسه غلات خود را کنار بگذارید، یک چنگال بردارید و برای صبحانه در تکه کلوچه شکلاتی خود فرو کنید و روز را با جاش کامل شروع کنید.

آیا تا به حال یک لقمه از دسر مورد علاقه خود را چشیده اید و احساس کرده اید که خلق و خوی شما فورا تغییر می کند؟ بله، این احساس یک اثر دارونما نیست، در واقع، واقعی است.

مطالعات نشان می دهد که غذاهایی که درصد بالایی از کربوهیدرات دارند به بدن شما کمک می کنند تا سطح هورمون های احساس خوب سروتونین را افزایش دهد.

قرار دادن در بشقاب کلوچه مورد علاقه خود، ذهن و بدن شما را فوراً بهبود می بخشد.

از علم پشت این موضوع استفاده کنید و بدون هیچ گناهی به سراغ یک تکه کلوچه خوشمزه بروید.

شما در واقع کار خوبی برای ذهن خود انجام می دهید.

پس با احساس گناه منفی خداحافظی کنید!! این یک دلیل عالی برای بازدید از نانوایی امروز است.

اکنون دانشمندان بر این باورند که چند لقمه شکلات در روز احتمال سکته مغزی را در زندگی کاهش می دهد.

یک مطالعه اخیر ثابت کرد که افرادی که مقادیر بیشتری شکلات می‌خورند، در مقایسه با افرادی که از آن دوری می‌کنند، 17 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی هستند.