با هودی مخمل کبریتی زنانه این شلوارها رو ست کن

شلوار جین و هودی مخمل کبریتی زنانه تنها چیزهایی هستند که وقتی مجبوریم در زمستان ها بیرون برویم، به خصوص صبح زود به دانشگاه می پوشیم.

 تعمیر و نگهداری آن کم است و شما حتی نیازی به فشار دادن لباس های خود ندارید و در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند. برای داشتن ظاهری حتی تنبل‌تر، کافی است کاپوت خود را بالا بکشید، و مشکل مدل موی امروزی ویولا به همین شکل حل می‌شود.

می توانید لوازم جانبی زیادی را با هودی مخمل کبریتی زنانه بپوشید، مانند گوشواره حلقه ای، کیف شانه، آفتابگیر، کیف پول، دستکش و غیره. کمتر، بیشتر، همه چیز را یکجا نپوشید.

هودی دخترانه

کاپشن های خود را داخل آن قرار دهید و دامن خود را بالا به کمر بپوشید تا مانند یک مدل لاغر و بلند به نظر برسید.

تاپ سفید و شلوار جین آبی هرگز از مد نمی افتد. یک هودی سفید تمیز زیبا به نظر می رسد و ظاهری مرتب به لباس شما می بخشد.

اگر می‌خواهید هودی را کمی دخترانه‌تر کنید، می‌توانید سویشرت کلاهدار خود را با لوازم جانبی مو، کیف یا جواهرات بازیگوش ترکیب کنید. همچنین می‌توان ظاهری زنانه‌تر را در ترکیب با دامن یا لباس به دست آورد. اینجا واقعاً هیچ کتاب قانونی وجود ندارد.

برای مثال، هودی‌های امروزی تریون مارتین را تداعی می‌کنند مرد جوانی که در حالی که هودی پوشیده بود با کاپوت بالا به قتل رسید و راهپیمایی‌های میلیونی هودی و دیگر اعتراض‌هایی که در نتیجه قتل او انجام شد.

با یادآوری این تداعی ها، هودی با درگیری نژادی، بی عدالتی و تراژدی همراه می شود. در برداشت‌های فرهنگی از مردانگی سیاه‌پوستان درهم می‌آید نگرش‌های تعصب‌آمیز و ناعادلانه‌ای که به قرن‌ها پیش برمی‌گردد و یادآوری آن‌ها ما را به درستی ناراحت می‌کند.

با این حال، اندکی پیش از تراژدی ترایون مارتین، هودی‌ها به یاد کارآفرینان دره سیلیکون مانند زاکربرگ فوق‌الذکر افتادند. در این زمینه، هودی بی‌احترامی و باحال بود. این نماد برنده شدن نردها بود. این نشان دهنده قدرت هوش بر روی فلاش بود.