با یک سس مایونز مهرام بزرگ موهایتان را درخشان کنید

سس مایونز چیزی بیش از یک امولسیون نیست، همانطور که سس مایونز مهرام بزرگ یک نرم کننده یا یک ماسک مو که از فروشگاه های عطر خریداری می شود. به روشی بسیار ابتدایی، آنها را با مخلوط کردن یک فاز آبی (سرکه) و یک فاز روغنی (روغن و تخم مرغ) و به خوبی تکان می دهند.

مو منحصراً از پروتئین ها ، به ویژه کراتین معروف تشکیل شده است. اما برای دفاع از خود در برابر محیط و اینکه چیزی کسل کننده و شکننده نباشند، به چند لیپید خوب توزیع شده در تمام طول خود نیاز دارند.

ما موهای خود را در معرض سشوارهای با قدرت بالا، اتوهای فر یا اتو، رنگ یا آب غنی از کلر یا نمک قرار می دادیم. نتیجه این است که تقریباً همه موها به منبع اضافی چربی نیاز دارند و پوست سر نیز می تواند از آن استقبال کند.

سس

از سوی دیگر، در مورد پوست سر، ما با پوست سر و کار داریم که باید از آن مراقبت کرد، همانطور که با دست یا صورت انجام می شود. پوست سر ناسالم بر کیفیت مو تأثیر می گذارد و باعث ریزش بیش از حد مو می شود.

بیایید ببینیم هر یک از مواد تشکیل دهنده سس مایونز برای مو چه نقشی دارد و چگونه می توان ماسک سس مایونز را با نیازهای خود تطبیق داد.

تخم مرغ
تخم مرغ: ماده سس مایونز
سس مایونز خانگی با تخم مرغ خام تهیه می شود که پروتئین را از طریق سفیده ها و لیپیدها و سایر ویتامین ها را به لطف زرده تامین می کند.

روی پوست سر، تخم مرغ حاوی مایونز به عنوان ماسکی برای پوست عمل می کند. زرده تخم مرغ و سس مایونز برای مو دو درمان قدیمی و ساده هستند که می توانند ما را از بیش از یک دردسر نجات دهند.

در واقع، اگر تصمیم به تهیه مایونز خانگی برای استفاده به عنوان ماسک مو دارید، اگر موهای خیلی خشک یا آسیب دیده دارید، می توانید بدون سفیده این کار را انجام دهید و فقط از زرده تخم مرغ در چند هفته اول استفاده کنید تا اثر ترمیم کنندگی بیشتری داشته باشد.