تریلی تراکتور رومانی دست دوم

برای هموارسازی نرخ‌های تصادفات مرگبار خام برای هر استان و سال، مدل‌های مکانی-زمانی شامل توزیع‌های قبلی خودرگرسیون شرطی (CAR) برای اثر تصادفی ساختاری مکانی و توزیع‌های تصادفی تصادفی مرتبه اول برای اثر تصادفی ساختار یافته زمانی در نظر گرفته شد.

به عبارت دیگر، تعداد تصادفات ثبت شده به طور مستقیم قابل مقایسه نبود زیرا تعداد کل تراکتور رومانی در هر منطقه در نظر گرفته نشد.

علاوه بر این، چهار نوع مختلف تعامل که در ابتدا توسط Knorr-Held پیشنهاد شده بود، به عنوان توزیع های قبلی برای اثرات تصادفی مکانی-زمانی مدل در نظر گرفته شدند.

این فعل و انفعالات اجازه می دهد تا اثرات مکانی-زمانی کاملاً مستقل باشند (نوع I)، ساختاری در زمان اما نه در مکان (نوع II)، ساختار یافته در مکان اما نه در زمان (نوع III) یا کاملاً ساختارمند در مکان و زمان (نوع IV).

نرخ خام تصادفات کشنده تریلی تراکتور برای هر استان و سال بین 0 تا 223.5 تصادف مرگبار به ازای هر 100000 تراکتور ثبت شده در ROMA، با مقادیر میانگین و میانه به ترتیب 7.83 و 5.37 متغیر است.

هنگامی که مدل‌های مختلف تنظیم شدند، برنامه SSTCDapp معیارهای انتخاب مدل بیزی مختلف مانند معیار اطلاعات انحراف (DIC)، معیار اطلاعات Watanabe-Akaike (WAIC) یا امتیاز لگاریتمی را ارائه کرد. برای جزئیات بیشتر، و منابع موجود در آن را ببینید.

در تجزیه و تحلیل ما در مورد خرید تراکتور دست دوم، اگرچه تفاوت بین تعاملات مکانی-زمانی ممکن با توجه به این معیارها اندک بود، مدلی با اثر متقابل کاملاً ساختارمند در هر دو بعد مکانی و زمانی به عنوان بهترین مدل انتخاب شد.

تعداد کل تصادفات منجر به فوت در بخش کشاورزی که توسط رسانه ها در دهه 2010-2019 گزارش شده است، 644 بوده است که تقریباً 65 مورد در سال به این دلیل است.

داده‌های تصادفی خام می‌تواند تصویر گمراه‌کننده‌ای از آنچه اتفاق می‌افتد به ما ارائه دهد، زیرا ما این تصادفات را به جمعیت تراکتورهایی که احتمالاً در هر منطقه درگیر تصادف می‌شوند مرتبط نکردیم.

نرخ کلی برای اسپانیا به عنوان یک کل 6.87 تصادف مرگبار در هر 100000 تراکتور بود.

  • منابع:
  1. Fatal Tractor Accidents in the Agricultural Sector in Spain during the Past Decade
  • تبلیغات:
  1. ماجرای عجیب افراد کارآفرین در یکی از شهرهای مازندران!!!
  2. سیب حاوی بسیاری از مواد مغذی است که ممکن است خطر سکته را کاهش دهد
  3. تحقیق دانش آموزان در رابطه با لیمو ترش و خواص آن
  4. کاشت گونه های متفاوت خیار در انواع مختلف خاک