حوله لباسی هنر موهای شما را بعد از حمام خشک می کند

هنگام خرید حوله لباسی هنر، توجه به 5 ویژگی که برای رضایت کامل باید رعایت شود بسیار مهم است:
اگرچه بسیاری از افراد حوله های حمام سفید را انتخاب می کنند، اما درست است که دیگران ترجیح می دهند آنها را به رنگ انتخاب کنند.

چه برای سلیقه شخصی و چه به این دلیل که به دنبال ترکیب رنگ ها با رنگ های خانه خود، با رنگ های دکوراسیون حمام هستند.

بنابراین بسیار مهم است که رنگ ها با شستشوهای متوالی شدت خود را از دست ندهند.
یکی دیگر از جنبه های مهمی که در هنگام خرید حوله حمام باید در نظر گرفت این است که آنها پرزها را آزاد نمی کنند یا به مرور زمان زبر نمی شوند یا ظرفیت جذب خود را از دست نمی دهند.

حوله

روش های ساده ای برای جلوگیری از چنین ناراحتی هایی وجود دارد. برای این کار ابتدا حوله های حمام را در ماشین لباسشویی بدون نرم کننده و با پاشیدن سرکه انجام دهید. این یک مشکل رایج است حتی اگر محصولات با کیفیت باشند.

اگر مشکل برطرف نشد، آنها را چند ساعت در ظرف حاوی سرکه و نمک درشت رقیق شده در آب فرو کنید و سپس آنها را بدون نرم کننده در ماشین لباسشویی قرار دهید.
ترکیب حوله های خانگی یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب آنهاست. بیشتر توصیه می شود که آنها از 100٪ پنبه ساخته شوند، که پارچه طبیعی اصلی است که ظرفیت جذب بیشتری دارد.

برای صورت، حوله های حمامی وجود دارند که درصدی ابریشم در ترکیب خود دارند که باعث نرمی آن ها می شود، اما به طور کلی ترکیب پارچه ها توصیه نمی شود.

اگر حوله‌ها در هوا خشک می‌شوند هرگز مستقیماً زیر نور خورشید نیست زیرا یک ساینده طبیعی است نیازی به اتوکشی نیست. و اگر خشک کن داشته باشید و با آن به آنها ضربه حرارتی بدهید، عالی خواهند بود.