زنی که بخاطر پوشیدن حوله تن پوش طرح دار دچار زایمان زود رس شد

حوله تن پوش طرح دار: با اندازه 70 در 140 سانتی متر، می توانید پس از دوش گرفتن به راحتی در حوله تن پوش طرح دار حمام خود بخوابید.

به اندازه کافی برای بدن بزرگ است، اما به اندازه کافی جمع و جور است که می توان آن را روی یک حوله آویزان کرد یا به راحتی در یک کیف شنا یا باشگاه قرار داد.
حوله حمام – همراه استخر: برای بسته شدن، خشک کردن یا دراز کشیدن در استخر، بهتر است از یک حوله حمام سخاوتمندانه در سایز راحت 100 در 150 سانتی متر یا 130 در 160 سانتی متر استفاده کنید.
حوله ساحلی – روح آزاد: حوله های ساحلی چه مستطیلی و چه گرد، خوابیدن در شن و ماسه را بسیار دلپذیر می کند. آنها با مساحت تقریبی 180 در 100 سانتی متر، فضای کافی را برای وسایل پیک نیک، کتاب یا بازی های ورق ارائه می دهند.
حوله سونا – باریک Langhans: حوله سونا معمولی بسیار باریک با فرمت 80 در 180 سانتی متر اما بلند است. بنابراین می توانید به راحتی روی نیمکت سونا دراز بکشید بدون اینکه چرخه هوا را با حوله آویزان مختل کنید.

حوله
حوله ها را به درستی بشویید
مراقبت صحیح از حوله چندان سخت نیست. اگر چند نکته را رعایت کنید، می توانید عمر حوله های تری خود را بسیار افزایش دهید (اما حتی منسوجات باکیفیت نیز پس از یک یا دو سال خواص خود را از دست می دهند).

اتفاقاً، الیاف نساجی تنها پس از دو بار شستن کارآیی کامل خود را نشان می‌دهد: نخ به صورت مکانیکی باز می‌شود، به این ترتیب نخ‌های پیچ خورده باز می‌شوند و به دلیل سطح بزرگ‌تر، جاذب‌تر می‌شوند.

تعداد دفعات شستن حوله ها به نحوه استفاده و مانند بسیاری از چیزهای زندگی – به نیازهای شخصی (بهداشتی) شما بستگی دارد.

به عنوان یک قانون سرانگشتی: دستکش‌ها و منسوجات شستشو که توسط چند نفر برای خشک کردن دست‌هایشان استفاده می‌شود، باید روزانه تعویض شوند.

برای منسوجاتی که فقط با دست و صورت یک نفر تماس دارند، شستشو بعد از دو تا سه روز توصیه می شود. همچنین توصیه می‌کنیم حوله‌های دوش و حمام را بعد از سه بار استفاده تعویض کنید.