سوسیس کالباس خانگی جایگزین سوسیس کالباس لعنتی

در سراسر دنیا سوسیس کالباس خانگی یک غذای محبوب است. این یک عنصر اصلی در جشن های عید است و به طرز شگفت انگیزی با آبجو جفت می شود.

شما می توانید منوی خود را ارتقا دهید و با تهیه سوسیس خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. برای دستورالعمل های گام به گام ساخت سوسیس به خواندن ادامه دهید و ویدیوی ما را برای راهنمای تصویری ساخت سوسیس تماشا کنید.

از اسادو آرژانتینی گرفته تا کباب به سبک تگزاسی، سوسیس یک غذای محبوب در سراسر جهان است. این یک اصل در جشن ها است و به طرز شگفت انگیزی با آبجو جفت می شود.

سوسیس کالباس

شما می توانید خودتان را افزایش دهید و با تهیه سوسیس خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. برای دستورالعمل های گام به گام ساخت سوسیس به خواندن ادامه دهید و ویدیوی ما را برای راهنمای تصویری ساخت سوسیس تماشا کنید.

گوشت را در قیف چرخ گوشت فرو کنید. قبل از چرخ کردن گوشت باید سرد باشد.

چند نوع سبزی و ادویه جات را با هم در ظرفی جداگانه اضافه کنید.

گوشت چرخ کرده را به مخلوط کن گوشت اضافه کنید. سپس مخلوط چاشنی را اضافه کنید و دسته را روی همزن بچرخانید تا گوشت کاملا آغشته شود.

برنج روی سوسیس پر کن را با گوشت آسیاب شده و چاشنی شده پر کنید.

بدنه ها را طبق دستورالعمل روی بسته بندی در آب سرد خیس کنید. برای راحت‌تر کشیدن محفظه‌ها روی قیف، ابتدا آب گرم را از آن‌ها عبور دهید.

پس از خیس شدن محفظه ها، آنها را روی قیف سوسیس پر کن بریزید.

دسته سوسیس پر کن را بچرخانید تا پیستون پایین بیاید. این باعث می شود که گوشت چرخ شده به داخل محفظه های سوسیس برود.

یک دست خود را نزدیک دهانه قیف نگه دارید تا مطمئن شوید که بدنه به خوبی کار می کند. با دست دیگر سوسیس را به شکل مارپیچ روی میز هدایت کنید.

وقتی بدنه پر شد، انتهای آن را به یک گره ببندید.

می توانید انتخاب کنید که سوسیس را بچرخانید تا پیوند ایجاد کنید یا آن را به عنوان یک رشته طولانی نگه دارید. سپس سوسیس تمام شده و آماده دود یا کبابی است.