سویشرت چهارخانه مردانه ای که می تواند به کت تک تبدیل شود

چگونه یک کت نخودی را برای ظاهری شیک در زمستان بپوشیم

اقلام اصلی هر مردی از شلوار جین عالی گرفته تا چکمه های شیک را شامل می شود. یکی دیگر از لباس هایی که هر مردی باید داشته باشد، یک کت نخودی کلاسیک و سویشرت چهارخانه مردانه است.

اگرچه ممکن است نام آن چندان جذاب به نظر نرسد، اما این پالتو این قدرت را دارد که ساده ترین لباس ها را بپوشاند.

برای انتخاب نهایی این استایل پرطرفدار، راهنمای ما را در مورد نحوه پوشیدن کت نخودی برای 101 در مورد استفاده از یک مورد علاقه قدیمی مطالعه کنید.

کت نخودی چیست؟

با منشا دریایی خود، کت نخودی به عنوان یک کت دو سینه کوتاه تعریف می شود که معمولاً با پارچه ذوبی سنگین ساخته می شود. به طور سنتی دارای یقه های ناز بزرگ و دکمه های بزرگتر در جلوی ژاکت است.

یکی از لوازم اصلی پاییز و زمستان که در طول تاریخ توسط ملوانان پوشیده می شد. ساختاری و مردانه، این نوع کت تمایل دارد ترکیب ساده ژاکت و شلوار جین/چینو را تقویت کند.

این کت نه تنها به دلیل ارزش استایلی که دارد، بلکه به دلیل عملکرد آن نیز قابل شناسایی است – این یک قطعه کاربردی است که شما را در ماه های سردتر گرم می کند و قابلیت های کاربردی زیادی را ارائه می دهد.

قرن ها طاووسی سبک
مانند بسیاری از بهترین لباس های بیرونی برای مردان، طاووس نیز یک سرباز کهنه سرباز تزئین شده است. این توسط خانواده کمپلین برای تامین نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا اختراع شد.

این لباس در ابتدا یونیفرم افسران خرده پا بود، اما پس از جنگ جهانی دوم، ژاکت های اضافی به کمد لباس مردان معمولی راه یافت. این سبک به لطف استایل و کاربردی بودن آن مورد استقبال قرار گرفت.

بحث‌های مداومی بین علاقه‌مندان به لباس‌های مردانه درباره ریشه‌های دقیق این نام وجود دارد. در حالی که برخی می گویند این مخفف «کت افسران خرده پا» است،

برخی دیگر معتقدند که از کلمه هلندی «pijjekker» گرفته شده است، که توصیف کننده یک ژاکت نیروی دریایی است که قدمت آن به قرن شانزدهم بازمی گردد.

برای پیچیده تر کردن همه چیز، کلمه “ریفر” پس از شروع استفاده از این سبک توسط نیروی دریایی آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

این اصطلاح به ملوان‌هایی اطلاق می‌شود که از دکل‌های کشتی بالا می‌روند و با پوشش قابل اعتماد خود از عوامل محافظت می‌شوند. هر نام مستعاری که می آید، در اصل همان لباس خوش تیپ است.

  • منابع:
  1. How To Wear A Pea Coat For A Stylish Winter Look