مصرف گلابی بیروتی باعث تقویت قوای جسمانی می شود

انواع گلابی تابستانی در بین کشاورزان، زنان خانه دار و آشپزهای با تجربه و مبتدی مورد تقاضا است. گلابی بیروتی یک محصول معطر است که در ماه های جولای و آگوست روی میز ظاهر می شود.

میوه های زیبا سرشار از ویتامین هستند، مناسب برای غذای کودک و رژیمی. در انتخاب انواع به زمان کاشت، سال باردهی درخت، طعم و ظاهر میوه توجه می شود. این مقاله در مورد گلابی تابستانی محبوب، ویژگی های آنها و توصیه های رشد به شما می گوید.

گونه های تابستانی در اوایل یا اواسط ژوئیه می رسند. اکثر گلابی ها به آرامی می رسند، بنابراین باغبان ها از برداشت تازه برای 2-4 هفته لذت می برند. طعم آبدار و شیرین است.

گلابی

گلابی به صورت تازه و فرآوری شده مصرف می شود. گونه های تابستانی برای رشد در مناطق جنوبی و شمالی مناسب هستند و در مراقبت بی تکلف هستند. گیاهان مقاوم به بیماری هستند که سال به سال عملکرد ثابتی را تضمین می کند.

اگر گلابی دارای پوست متراکم باشد، میوه ها برای فروش رشد می کنند در طول ذخیره سازی و حمل و نقل طولانی مدت خراب نمی شوند. اندازه میوه متوسط ​​است، گوشت آن سخت است.

گونه های تابستانی مقاوم به خشکی هستند، اما نیاز به تغذیه منظم دارند. مواد معدنی و آلی برای بالغ شدن گلابی در زمان برداشت ضروری است. توجه! توصیه می شود میوه را قبل از رسیدن به موقع برداشت کنید.

در غیر این صورت گلابی ها نرم می شوند و ظاهر خود را از دست می دهند.

لیست بهترین گونه های تابستانی: توضیحات و ویژگی ها برای انتخاب گونه ای مناسب برای منطقه خود، ارزش دانستن ویژگی های کشت آن، طعم و ظاهر میوه ها و همچنین شاخص های عملکرد را دارد.

هر گونه مزایا و معایبی دارد. یک مرور کلی و شرح ویژگی های محبوب ترین محصولات تابستانی به شما در انتخاب درست کمک می کند.