مطالعه ای دقیق و با جزئیات بر روی سرویس آرکوپال ایرانی ۶نفره دینو

به احتمال زیاد می توان به این سوال که سرویس آرکوپال بهتره یا چینی به راحتی پاسخ داد، همچنین شما از صفحات قابل کمپوست ساخته شده از الیاف گیاهی استفاده کرده اید، اما تیم تحقیقاتی پروفسور چاندراسکار راه هایی را پیدا کرده اند تا آنها را جایگزین بهتری برای ظروف غذاخوری یک بار مصرف پلاستیکی کنند.

نیازی نیست مقاله ای در مورد سرویس آرکوپال ایرانی و چالش های جایگزینی ظروف غذاخوری یکبار مصرف نوشته شود.

پلاستیک ها و گزینه های کاغذ مومی که به سختی کمپوست می شود راه های آب و محل های دفن زباله را مسدود می کند.

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه پردو میزبان تیمی از مهندسان است که برای ایجاد تفاوت تلاش می کنند و توسط پروفسور چاندراسکار رهبری می شود.

آنها پیشرفتی در کاهش قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده پیدا کردند که احتمالاً قبلاً دیده اید: ظروف غذاخوری قابل کمپوست. این محصولات معمولاً بشقاب ها یا ظروفی هستند که از الیاف چوب خمیر شده یا باگاس ساخته می شوند، محصولی فرعی از الیاف نیشکر.

روش‌های فعلی تولید این محصولات با هزینه بالایی در روش‌های انرژی‌بر برای پیش تصفیه، خمیر کاغذ و مواد پایدار خشک همراه است. این محصولات تقریباً 30 درصد از پرکننده ها و مواد شیمیایی اضافه شده به خمیر فیبری ساخته شده اند.

دو چالش برای فرآیندهای تولید ظروف غذاخوری پایدار و تعیین قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره وجود دارد: 1. کشف مواد پایدار که از نظر عملکردی و زیبایی با پلاستیک مطابقت دارند و 2. توسعه فرآیندهای تولید مقیاس پذیر و کارآمد برای کمک به تکمیل محصول برای دلارهای مصرف کننده ظروف پلاستیکی.

تیم Purdue با همکاری گروه‌های تحقیقاتی در هند و M4 Sciences Corporation که یک استارت‌آپ مستقر در پوردو است، بر فرصتی برای بهبود فرآیند با مواد برگ گیاهی از areca catechu، نخلی که به طور گسترده در جنوب و جنوب شرق آسیا کشت می‌شود، تمرکز کرد.

نخل برای محصولات آجیل کشت می شود و غلاف آن به عنوان “مواد زائد” در نظر گرفته شده است که اکنون می توان به آن هدف جدیدی داد.

  • منابع:
  1. Making Compostable Dinnerware More Sustainable
  • تبلیغات:
  1. رشد مالی را در سال پیش روی شاهد خواهیم بود!
  2. رد کردن فرضیات خطرات کلسترول میگو توسط دانشمندان
  3. مصرف قهوه با انواع نوشیدنی دیگر نگران کننده می باشد
  4. با گذاشتن سیر بر پوست خود با پیری خداحافظی کنید