معجزه دمپایی ورساچه در درمان ترک پا

علاوه بر مدل‌های لغزنده کلاسیک، دمپایی ورساچه می‌توانند در زمستان برای شما کارساز باشند .

 آنها نه تنها گرم هستند، بلکه کاملاً از پا حمایت می کنند . بنابراین اگر خانه‌ای بزرگ و پله‌های زیادی برای بالا رفتن دارید، کفش‌هایی با چنین ساختاری قطعا راحت‌تر از دمپایی‌های کلاسیک هستند که بال می‌زنند.

در بهار و تابستان، دمپایی های گرم باید در کمد لباس پنهان شوند و با چیزهای سبک تر جایگزین شوند. در هوای گرم، دمپایی های چرمی بهترین هستند. چرم طبیعی خاصیت نفوذ پذیری هوا دارد و در دماهای بالا به آرامی پاها را خنک می کند.

دمپایی ورساچه گزینه ای به همان اندازه جالب هستند . آنها از پشم گوسفند مرینو ساخته شده اند و خواص فوق العاده ای دارند:

در زمستان پاهای شما را گرم می کنند و در تابستان درجه حرارت را کمتر از دمای محیط نگه می دارند! بنابراین می توانید با خیال راحت آنها را دمپایی های جهانی مناسب برای کل سال بنامید.

دمپایی روفرشی

اگر دمپایی کلاسیک سبک شما نیست و می خواهید در خانه شیک به نظر برسید، مطمئناً به دمپایی خز علاقه مند خواهید شد!

اگرچه خانه مد ورساچه که اولین بار آنها را معرفی کرد، آنها را برای استفاده در فضای باز در نظر داشت، اما بسیاری از مردم آنها را به عنوان دمپایی های شیک نیز در نظر می گیرند.

گرم و نرم یا قوی؟ کدام دمپایی زنانه وجود دارد؟

چه قاطر، دمپایی، پاپوش یا دمپایی انتخاب دمپایی زنانه بسیار زیاد است. راحتی همیشه حرف اول را می زند. با این حال، لازم نیست دمپایی بپوشید که حتی جرات رفتن به صندوق پست را نداشته باشید.

 انواع زیبا، عاشقانه و همچنین شیک از دمپایی های چرمی بسته کلاسیک گرفته تا قاطرهای مدرن نقره ای وجود دارد که لازم نیست آنها را از همسایگان خود پنهان کنید.