هالک بزرگترین سگ دنیا!

“هالک” بزرگترین “پیت بول” جهان و صاحبش “مارلون”؛ نام این سگ در فهرست رکوردهای گینس نیز به ثبت رسیده است.

اره نواری کوچک

اره نواری کوچک به دلیل کارایی و عملکرد بسیار خوب و مناسب اره نواری از انواع کوچک آن در کارگاه های کوچک تولیدی و صنعتی استفاده می کنند، قیمت مناسب در برابر کیفیت و راندمان اره نواری باعث شده تا همه افرادی که کارگاه صنعتی دارند به فکر خرید این وسیله ارزشمند باشند و از آن استفاده کنند.

سگ بزرگ

جاروبرقی شارژی

جاروبرقی شارژی نوع دیگری از جارو شارژیها هستند که تلفیقی از هر دو مدل دستی و پارویی می‌ باشند این جارو شارژیها معمولاً محبوبیت بیشتری دارند زیرا در همه جا و مکانی می ‌توان از آنها استفاده کرد.

جارو

دسته جارو چوبی

فروشگاه های زیادی در شهرهای کشور فروش دسته جارو چوبی را برعهده داشته و نمونه‌ های با کیفیتی را در اندازه های مختلف و همراه با دوام عالی برای مصرف کنندگان عرضه می نمایند و این عزیزان هم می‌ توانند با توجه به نیاز به خود به یکی از این فروشگاه ها مراجعه کرده و محصول درخواستی خود را در تعداد مورد نیاز خریداری کنند.

جارو برقی

جارو دستی دسته دار

جارو دستی دسته دار چرخشی از محصولات بسیار مناسب برای تمیز کردن سطوح مختلف است که وجود دسته بلند در آن نیاز به خم شدن را از بین می‌برد و هیچ فشاری به ستون فقرات وارد نمی شود؛ این محصول خاص دارای دسته بت قابلیت چرخش زیاد است و به این ترتیب به راحتی نظافت را هر چه بیشتر ممکن می‌کند و این نشان می‌دهد که از عملکرد و کارایی بسیار بالایی برخوردار است.