پوشاک بچه ارزان بخرید و جایزه ببرید

قبل از اینکه به فکر خرید لباس برای کودک خود برای مهدکودک یا مدرسه باشید، باید به خرید پوشاک بچه ارزان توجه داشته باشید و فقط روی لباس گران تمرکز نکنید، بنابراین آنچه باید به آن اهمیت دهید راحتی و انعطاف حرکت کودکتان است.

تفکر عملی

از پوشیدن لباس‌های توری و شیک خودداری کنید و آن‌ها را برای موقعیت‌های دیگر بگذارید. کودکان ممکن است با پوشیدن لباس‌های تزئین شده با توری جذاب و شیک به نظر برسند.

اما کسانی که مسئولیت مراقبت از کودک در مهدکودک‌ها را بر عهده دارند ممکن است ترجیح دهند کودک شما لباس‌های کاربردی بپوشد که کار را آسان‌تر می‌کند. او تمام فعالیت ها را انجام دهد.

پوشیدن چنین لباس هایی برای بازی در فضای باز یا سایر فعالیت ها برای کودک خطرآفرین است، زیرا پارچه اضافی به راحتی در وسایل زمین بازی گیر می کند و باعث زمین خوردن یا زمین خوردن او می شود. بنابراین مطمئن شوید که کودک شما لباس های کاربردی می پوشد.

پوشاک بچه

 از جوراب شلواری تنگ خودداری کنید

والدین معتقدند که جوراب شلواری از پاها در برابر سرما محافظت می کند. درست است، اما تصور کنید که یک پرستار بچه هستید و مدام سعی می کنید لباس بچه ها را در بیاورید یا به آنها کمک کنید بعد از رفتن به توالت یا تعویض پوشک بچه ها آنها را دوباره بپوشند. 

سپس تلاش برای درآوردن جوراب شلواری و شلوار بند دار او چندین بار در روز خسته کننده خواهد بود.

به راحتی لباس را درآورید

کودکان خردسال تا هفت سالگی باید لباس هایی بپوشند که به راحتی درآورده شوند و پس از اتمام اجابت مزاج، پوشیدن آن ها دشوار نباشد تا ثانیه های بین ورود به حمام و اجابت مزاج به حادثه ناگواری تبدیل نشود.

کودکان همچنین به لباس هایی نیاز دارند که به راحتی در دست داشته باشند تا از خجالت هر بار درخواست کمک در امان بمانند.

پس نیازی به شلوار دکمه دار و زیپ دار که به سختی باز و بسته می شود نیست.