پیدا شدن شیلنگ آتش نشانی ایرانی در معده پیرمرد هندی

شیلنگ های آتش نشانی دستگاه های تخصصی هستند. شیلنگ آتش نشانی ایرانی که برای تامین آب یا محلول اطفاء حریق از شیرهای آتش نشانی، مخازن آب، مخازن و کامیون های تانکر طراحی شده اند.

شیلنگ های آتش نشانی خطوط لوله قابل انعطافی هستند که از برزنت یا مواد مصنوعی ساخته شده اند. برای دادن استحکام بیشتر به ساختار، ممکن است دارای یک شبکه فلزی یا لایه دیگری باشد. در انتهای محصول کوپلینگ های اتصال یا دستگاه های پاشش وجود دارد.

آستین ها تحت بازرسی و آزمایش منظم قرار دارند که فرکانس آن توسط قوانین ایمنی آتش نشانی اوکراین تنظیم می شود. یکپارچگی ساختار و توان عملیاتی محصول در نهایت زمان مورد نیاز برای سرکوب منابع احتراق یا دود در شرایط اضطراری را تعیین می کند. روش و ویژگی های کاری خاص بازرسی به نوع آستین – فشار، فشار مکش یا مکش بستگی دارد.

شیلنگ آتش نشانی

قبل از انجام آزمایش، مسئول ایمنی آتش نشانی محصول را از نظر آسیب مکانیکی به ساختار و مکان های اتصال با کوپلینگ ها و دستگاه های پاشش، تشخیص کانون های آلودگی شیمیایی (لکه های روغن یا سوخت، آلودگی شیمیایی و غیره) بازرسی خارجی می کند.

انجام این روش در مواردی اجباری است که یک آستین جدید در تاسیسات به کار گرفته شود، پس از انجام تعمیرات، پس از خاموش کردن آتش سوزی های پیچیده، یا زمانی که آلودگی شیمیایی یا آسیب مکانیکی به سازه تشخیص داده شود.

در طی آزمایشات، آستین ها از نظر سفتی بررسی می شوند. در طول آزمایش، آب تحت فشار کاری یا بیش از حد به مدت پنج دقیقه یا طبق یک طرح دوره ای در اختیار آنها قرار می گیرد. در این زمان، ساختار از نظر نشتی، یکپارچگی محصول، اتصالات و درزها بررسی می شود.