کودک چهار ساله که با اسباب بازی عمو فردوس مترجم زبان شد

 از جمله چیزیهایی که برای کودک مفید خواهد بود می تواند اسباب بازی عمو فردوس باشد.

توسعه مکعب ها و توپ ها؛مکعب های نرم با تصاویر موضوعی؛ دندان گیر از همه نوع: لاستیک، سیلیکون، پلاستیک اهرام و آستر آلات موسیقی ساده

جغجغه ها هنوز توسط بچه اشغال می شود. اما هنگام خرید، بهتر است گزینه های پیچیده تر را ترجیح دهید:

توپ هایی با چندین عنصر رعد و برق، گرزهای موسیقی چند منظوره. مکعب ها برای معرفی تصاویر جدید استفاده می شوند، گاهی اوقات از آنها به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می شود.

به ویژه برای کودکان بزرگتر از شش ماه بازی با درج ها و هرم های مختلف جالب است. بچه متوجه می شود که می توان چند “لیوان” را در یکدیگر گذاشت، سیستمی برای ساختن یک هرم وجود دارد.

اسباب بازی

چنین بازی هایی به توسعه توجه، تمرکز، پشتکار کمک می کند. کودک یاد می گیرد که اندازه ها و رنگ ها را به هم مرتبط کند، به شیوه ای بازیگوش، با مفاهیم “بیشتر-کمتر” آشنا می شود.

در آینده، کودک قوانین بازی خود را اعمال می کند و ترتیب تا کردن قالب ها را تغییر می دهد. با تشکر از این، تخیل سازنده کوچک توسعه می یابد.

اگر تا 9 ماهگی، صداهای بلند نوزادان را می ترساند، پس از آن نزدیک به یک سال، ملودی های سرگرم کننده و رقص باعث خوشحالی و اشغال می شود.

بسیاری از کودکان با شنیدن موسیقی شروع به رقصیدن می کنند، دست می زنند. بنابراین، این سن برای استفاده از اسباب بازی های مختلف با باتری ایده آل است: دارای عناصر درخشان و چشمک زن، قطعات چرخان، صدای بلند.

اسباب بازی های موزیکال کودکان با کیفیت بالا نه تنها برای سرگرمی خدمت می کنند. آنها به شکل گیری عاطفی، توسعه هماهنگی و گوش موسیقی کمک می کنند.

همچنین برای کودکان زیر یک سال می توانید موارد زیر را خریداری کنید:

مرتب کننده ها، ظروف آشپزخانه؛ موزاییک و سازندگان بزرگ؛ توسعه کارت ها و کتاب هایی با تصاویر بزرگ؛ تئاتر انگشتی; توپ ها؛ تولوکارها.