جعبه شیرینی پسته خندان که جاساز بمب بود توسط پلیس امنیتی شناسایی شد

با میله های مورینگای پسته آمارانت در شیرینی پسته خندان آشنا شوید.

میله‌های مورینگای پسته تاج خروس ترکیبی بین میله‌های سوپر غذای پر پروتئین و دسر خام است.

این میله‌های سبز پر جنب و جوش گیاهی از تاج خروس پف کرده، پسته و پوسته کره کدو تنبل و یک لایه بادام هندی خامه‌ای مورینگا ساخته شده‌اند.

امروز برای شما دستور تهیه میله های مورینگای پسته آمارانت دارم. ادغام کمی بین میله‌های سوپرغذایی با پروتئین بالا و دسر خام، اینها بسیار جذاب هستند. من اینها را برای میان وعده صبح یا بعدازظهر مصرف کرده ام و به شما کمک می کنند.

شیرینی پسته ای

من واقعاً مورینگا را دوست دارم، به نظر من به اندازه ماچا خوشمزه نیست، اما در یک اسموتی، سس، فرنی، دسر یا هر چیزی که فکرش را بکنید، عالی است. من واقعاً اسپیرولینا نمی‌کنم، بنابراین مورینگا پودر سبز انتخابی من است. این اولین بار است که آن را مخفیانه در یک دسر قرار می دهم و بسیار زیبا و خوشمزه است.

میله‌های مورینگا پسته آمارانت (خام، وگان، بدون غلات)

من مقداری گل تاج خروس پف کرده به پوسته اضافه کردم تا دستور غذا را جالب تر کند و کره تخمه کدو تنبل را نیز برای حفظ آن رنگ سبز دوست داشتنی در لایه زیرین. البته اگر این همان چیزی است که در دست دارید، می توانید از کره بادام یا بادام هندی استفاده کنید.

میله‌های مورینگا پسته آمارانت (خام، وگان، بدون غلات)

پف کردن گل تاج خروس بسیار ساده است و می توانید دستورالعمل های این دستور را دنبال کنید .

من از 1 قاشق غذاخوری پودر مورینگا استفاده کردم، متوجه شدم که برای اینکه تقریباً به مقدار مناسبی باشد بدون اینکه دستور غذا را زیاد کنید، می توانید بسته به ذائقه خود 1/2 قاشق غذاخوری بیشتر اضافه کنید. آهک هم همینطور، هر چقدر دوست دارید استفاده کنید.

این دستور غذا با ماچا نیز بسیار خوب عمل می کند. لذت ببرید و امیدوارم شما هم مثل من دوستشان داشته باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.